Promocje
Olej silnikowy Liqui Moly MOLYGEN 5W-50 4L 5W50
Olej silnikowy Liqui Moly MOLYGEN 5W-50 4L 5W50
179,99 zł 169,99 zł 146,33 zł 138,20 zł
szt.
 Olej silnikowy Valvoline SynPower 4T 10W-40 4L 10W40
Olej silnikowy Valvoline SynPower 4T 10W-40 4L 10W40
99,99 zł 89,99 zł 81,29 zł 73,16 zł
szt.
Olej silnikowy Shell Helix Ultra 0W-40 4L 0W40
Olej silnikowy Shell Helix Ultra 0W-40 4L 0W40
117,99 zł 109,99 zł 95,93 zł 89,42 zł
szt.
 Olej silnikowy Valvoline SynPower MST C3 5W-30 4L 5W30
Olej silnikowy Valvoline SynPower MST C3 5W-30 4L 5W30
156,99 zł 129,99 zł 127,63 zł 105,68 zł
szt.
Olej silnikowy Liqui Moly Top Tec 6200 0W-20 1L 0W20
Olej silnikowy Liqui Moly Top Tec 6200 0W-20 1L 0W20
83,70 zł 79,99 zł 68,05 zł 65,03 zł
szt.
Olej silnikowy Castrol EDGE 0W-30 Titanium FST 1L 0W30
Olej silnikowy Castrol EDGE 0W-30 Titanium FST 1L 0W30
44,99 zł 43,99 zł 36,58 zł 35,76 zł
szt.
Olej silnikowy Castrol GTX 15W-40 A3B3 1L 15W40
Olej silnikowy Castrol GTX 15W-40 A3B3 1L 15W40
18,70 zł 17,99 zł 15,20 zł 14,63 zł
szt.
Olej silnikowy Castrol GTX Ultraclean 10W-40 A3B4 1L 10W40
Olej silnikowy Castrol GTX Ultraclean 10W-40 A3B4 1L 10W40
18,90 zł 17,99 zł 15,37 zł 14,63 zł
szt.
Olej silnikowy Castrol Magnatec 15W-40 A3B4 1L 15W40
Olej silnikowy Castrol Magnatec 15W-40 A3B4 1L 15W40
29,40 zł 27,99 zł 23,90 zł 22,76 zł
szt.
Olej silnikowy Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W-40 HD 1L 10W40
Olej silnikowy Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W-40 HD 1L 10W40
38,99 zł 35,99 zł 31,70 zł 29,26 zł
szt.
Olej silnikowy Liqui Moly Special Tec DX1 5W-30 1L 5W30
Olej silnikowy Liqui Moly Special Tec DX1 5W-30 1L 5W30
42,90 zł 39,99 zł 34,88 zł 32,51 zł
szt.
Olej silnikowy Liqui Moly Top Tec 4400 5W-30 1L 5W30
Olej silnikowy Liqui Moly Top Tec 4400 5W-30 1L 5W30
52,99 zł 48,99 zł 43,08 zł 39,83 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fzyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

    3.1. pisemnie na adres: ul. Wyszyńskiego 28/29, 10-455 Olsztyn

    3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@olsil.pl;

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na adres: olsil.pl Szymon Koza, ul. Wyszyńskiego 28/29, 10-455 Olsztyn. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt.7 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl